Reklama
Pasjans
Pasjans Golf Wyzwanie - zasad gry są bardzo proste.
Podejmij wyzwanie i spróbuj przejść wszystkie trzy poziomy w naszej ciekawej grze karcianej. Każdy z poziomów zaliczysz po zebraniu wszystkich kart ułożonych w 7 kolumnach. Aby tego dokonać, zaznaczaj karty o jeden wyższe lub niższe od karty bazowej widocznej na dole ekranu, kolor kart nie ma żadnego znaczenia. Kiedy utkniesz, skorzystaj z dodatkowych kart ułożonych w dolnym rzędzie. Gra Pasjans Golf Wyzwanie składa się z trzech poziomów o różnym stopniu trudności. Na każdym z nich obowiązują inne zasady.
POZIOM 1 (łatwy) – Masz do dyspozycji jednego jokera, który zastępuje dowolną kartę. Skorzystaj z niego w odpowiedniej chwili. Na asa możesz położyć dwójkę lub króla i odwrotnie.
POZIOM 2 (średni) – Masz 3 szanse na przejście poziomu. Na asa możesz położyć dwójkę lub króla i odwrotnie. Na tym poziomie nie ma jokera.
POZIOM 3 (trudny) – Masz 5 szans na przejście poziomu. Asa możesz położyć tylko na dwójkę. Króla możesz położyć tylko na damę. Na tym poziomie nie ma jokera.
Zakręcona strzałka – cofnięcie ostatniego ruchu ( tracisz 30 punktów)
Znak zapytania – podpowiedź ( tracisz 20 punktów )
X – nowa gra
Podejmij wyzwanie i spróbuj przejść wszystkie trzy poziomy w naszej ciekawej grze karcianej. Każdy z poziomów zaliczysz po zebraniu wszystkich kart ułożonych w 7 kolumnach. Aby tego dokonać, zaznaczaj karty o jeden wyższe lub niższe od karty bazowej widocznej na dole ekranu, kolor kart nie ma żadnego znaczenia. Kiedy utkniesz, skorzystaj z dodatkowych kart ułożonych w dolnym rzędzie. Gra Pasjans Golf Wyzwanie składa się z trzech poziomów o różnym stopniu trudności. Na każdym z nich obowiązują inne zasady.
POZIOM 1 (łatwy) – Masz do dyspozycji jednego jokera, który zastępuje dowolną kartę. Skorzystaj z niego w odpowiedniej chwili. Na asa możesz położyć dwójkę lub króla i odwrotnie.
POZIOM 2 (średni) – Masz 3 szanse na przejście poziomu. Na asa możesz położyć dwójkę lub króla i odwrotnie. Na tym poziomie nie ma jokera.
POZIOM 3 (trudny) – Masz 5 szans na przejście poziomu. Asa możesz położyć tylko na dwójkę. Króla możesz położyć tylko na damę. Na tym poziomie nie ma jokera.
Zakręcona strzałka – cofnięcie ostatniego ruchu ( tracisz 30 punktów)
Znak zapytania – podpowiedź ( tracisz 20 punktów )
X – nowa gra